Spar tid, penge og undgå fejl - automatisér dine faktura-processer

En tillægsløsning til Microsoft Dynamics NAV

Work Smarter. Not Harder.

Invoice Workflow er en tillægsløsning til Dynamics NAV, der automatiserer og strømliner virksomhedens fakturaprocesser. Se frem til automatiseret datafangst, overblik og sikkerhed for, at bogføringsreglerne bliver overholdt.

Automatiseret datafangst

Sætter du strøm til at dine fakturaprocesser, får du automatisk indlæst og valideret dine købsfakturaer i Dynamics NAV. Det sparer dig for tidskrævende tastearbejde, fejl og datavalidering.

Godkend fakturaer hvor som helst

Alle medarbejdere – også dem, der ikke bruger Dynamics NAV – kan nemt godkende og kommentere fakturaer, når og hvor som helst, via browseren på deres smartphone, tablet eller pc. 

Få mere kontrol med omkostningerne

Du opsætter nemt prokura/beløbsgrænser og hvilke personer, der kan godkende hvad, og hvor meget. Løsningens godkendelses-workflows og historik sikrer, at bogføringsreglerne overholdes.

 

Elektronisk arkiv

Bruger I meget tid på at genfinde fakturaer? Ikke med Invoice Workflow. Ved at gemme  købsfakturaer digitalt tilknytter du dem automatisk til de rette leverandører og transaktioner i Dynamics NAV.

Planer om vækst?

Løsningen håndterer ubegrænset antal brugere og faktura-godkendere. Du betaler for det antal dokumenter (købsfaktruaer eller kreditnotaer), som du håndterer og opretter. Nemt og overskueligt. 

Support

Vi tilbyder teknisk support. Du kan kontakte Invoice Workflow support teamet på telefon 70 20 12 12, eller email til - support@invoiceworkflow.com

 

Det er AutoMagisk!

Invoice Workflow strømliner dine faktura håndterings- og godkendelsesprocesser fra a-z.

Papir, PDF & elektroniske-fakturaer

Invoice Workflow håndterer både købsfakturaer på papir, i PDF og i formaterne XML, OIOXML og OIOUBL.

Scanning

Invoice Workflow scanner indkomne fakturaer, finder leverandøren i Dynamics NAV, validerer data og opretter fakturaen for dig i Dynamics NAV.

Automatisk godkendelsesflow

Invoice Workflow gør det nemt at styre hvilke personer der kan evaluere, kommentere og godkende hvilke fakturaer. Skal det være indkøberen? Funktionschefen? Uanset hvem, så sendes automatisk påmindelses email.

Det er AutoMagisk!

I skyen eller i virksomheden

Som noget unikt i markedet kan du selv bestemme om du vil have Invoice Workflow på din egen server eller i skyen. I skyen slipper du for hardware-investeringer m.v.

Online historik

Google-lignende søgefunktioner gør det hurtigt at finde gamle fakturaer og godkendelsesdata – f.eks. hvis en faktura ikke er ”kommet gennem systemet”.  

Mobil, tablet eller desktop

Brugerne kan håndtere og godkende fakturaer når og hvor som helst – i Dynamics NAV på pc´en, samt via browseren på din smartphone eller tablet.

Det siger kunderne

Priser

Du kan få 4 forskellige Invoice Workflow pakker: Basis, Team, Pro og Enterprise. Du behøver blot vælge den pakke, der bedst matcher det antal fakturaer, din virksomhed har brug for at håndtere hver måned.

Basis

999 kr./md.

Ingen dokumenter inkluderet

2,50 kr. pr. dokument

  • Ubegrænsede brugere
  • Hosting af løsning
  • 1 NAV regnskab
  • Ubegrænsede web godkendere
  • Daglig backup

Team

1.299 kr./md.

Inkl. 250 dok. pr. md.

1,50 kr. pr. ekstra dok.

  • Ubegrænsede brugere
  • Hosting af løsning
  • 1 NAV regnskab
  • Ubegrænsede web godkendere
  • Daglig backup

Pro

1.999 kr./md.

Inkl. 1000 dok. pr. md.

1,00 kr. pr. ekstra dok.

  • Ubegrænsede brugere
  • Hosting af løsning
  • 1 NAV regnskab
  • Ubegrænsede web godkendere
  • Daglig backup

Enterprise

2.499 kr./md.

Inkl. 2500 dok. pr. md.

0,50 kr. pr. ekstra dok.

  • Ubegrænsede brugere
  • Hosting af løsning
  • 1 NAV regnskab
  • Ubegrænsede web godkendere
  • Daglig backup

Sådan kommer du videre

Vores Invoice Workflow eksperter er klar til at hjælpe 

Ring på +45 70 20 12 12

Demo video: Invoice Workflow

Her kan du se hvordan Invoice Workflow ser ud i aktion.

Vi har lavet en let-at-lære, let-at-bruge grænseflade til de brugere som ikke er NAV kyndige og en velkendt Microsoft Dynamics NAV grænseflade til de inkarnerede NAV brugere.

Datafangst

Automatisk Faktura Håndtering

Certified for Microsoft Dynamics NAV

Invoice Workflow er certificeret af Microsoft Dynamics, hvilket betyder at Invoice Workflow lever op til Microsofts højeste standarder for partner-udviklede tillægsløsninger til NAV. Dette er din garanti for at løsningen er gennemtestet, implementeringsklar og anbefalet af andre virksomheder.
Certified for Microsoft Dynamics NAV

Find din implementeringspartner

Invoice Workflow sælges af et netværk af Dynamics NAV-partnere. Find din implementeringspartner på listen her.
Har du brug for hjælp til at finde en partner, hjælper vi dig meget gerne - Kontakt os !

NORRIQ

+45 70 20 12 12
info@norriq.dk
www.norriq.dk
Danmark, Belgien, Holland, Tyskland og Tunesien

Navtilus

+45 70 25 25 55
info@navtilus.dk
www.navtilus.dk
Danmark

Mere information ?