Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig

Det er nemt med Invoice Workflow! Lige fra den automatiserede modtagelse over den fleksible og effektive godkendelsesproces til bogføring og arkivering.

Følg arbejdsflowet her:

Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
1

Data hentes automatisk

Der er rigtig meget tid at spare ved at hente fakturadata automatisk ind. Samtidig undgår du fejl ved at lade systemet tjekke for dubletter og matche betalingsbetingelser, priser, antal, moms og dimensionskoder i forhold til købsordre.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
2

Systemet genkender fakturaen

Når købsfakturaen er landet i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central, kan systemet selv genkende fakturaen på baggrund af en forudopsat skabelon. Herefter kan den automatisk gå videre til godkendelse.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
3

Godkend på alle enheder

Straks efter at en faktura er sendt til godkendelse, får den, der skal godkende, besked via e-mail. Også her viser systemet sin fleksibilitet og brugervenlighed, da der kan godkendes på alle enheder.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
4

Tjek, kommentér og klik!

På systemets onlineportal får godkender vist fakturaen og kan tjekke den, skrive en kommentar, påføre sagsnummer eller projektkode - og godkende med et enkelt klik. Der er også mulighed for at afvise eller sende fakturaen videre til en anden. Det hele ordnes på få sekunder i én arbejdsgang.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
5

Hurtigt klar til bogføring

Så snart et dokument er godkendt, ligger det klar til bogføring i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central. Med Invoice Workflow bliver arbejdet med købsfakturaer mere jævnt fordelt ud over hele måneden, hvilket skaber et bedre arbejdsflow og en højere grad af løbende indsigt.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
6

Alt gemmes digitalt

Det er slut med at sætte i ringbind og bruge masser af tid på at finde gamle bilag frem. Alle fakturaer og al godkendelseshistorik kan nemt findes og tilgås i det digitale arkiv.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
7

Nemt at korrigere en faktura

Invoice Workflow gør det nemt at håndtere fejl og korrigere en faktura, da alle data ligger online i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

chevron_left
Invoice Workflow gør det meste af arbejdet for dig
8

Lej løsningen i skyen

Det er nemt og hurtigt at få Invoice Workflow. Løsningen udbydes som abonnement i skyen, og teknisk installation, opsætning og undervisning klares på ganske få dage. Løsningen tilpasses antallet af købsfakturaer i jeres virksomhed.

chevron_left