Digital intelligens sætter kreditorbogholderiet i helt nyt gear

Invoice Workflow er pakket med smarte og unikke løsinger, som giver jer et markant mindre timeforbrug ved behandling af købsfakturaer. Få overblikket her:

chrome_reader_mode

Automatisk afløftning af data

Løsningen henter data fra fakturaen som forfaldsdato, antal og pris, og lægger dem ind i Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

input

Håndterer alle formater

Løsningen kan håndtere alle formater og henter automatisk fakturadata – uanset om fakturaen modtages på papir, PDF, XML, OIOXML eller OIOUBL.

done

Match med købsordre

Invoice Workflow tjekker, om der skulle være dubletter af fakturaen og matcher den med købsordren.

money

Øget omkostningskontrol

Invoice Workflow sparer tid i administrationen af, hvem der må godkende og for hvor store beløb, idet løsningen gør det nemt at opsætte og ændre prokura og beløbsgrænser.

email

Besked om godkendelse via e-mail

Hver bruger har adgang til sin egen godkendelsesportal og modtager en e-mail fra InvoiceWorkflow, når der ligger en faktura klar til godkendelse.

person_add

Godkend via webbrowser

Bugeren godkender fakturaer på webportalen, hvor man også kan se de seneste fem fakturaer fra samme leverandør, sende fakturaen til gennemsyn hos en anden eller afvise den.

remove_red_eye

Sikkerhed for rettidig betaling

Løsningen indebærer, at I altid har styr på, hvor en faktura er i systemet. Det betyder, at alle fakturaer betales rettidigt, og I undgår strafrenter.

filter_5

Digitalt arkiv

Det er nemt at genfinde fakturaer i forbindelse med mangellister og årsafslutning og at se alle fakturaer fra samme leverandør direkte i Microsoft Dynamics NAV /Dynamics 365 Business Central.

cloud_done

Skyen giver mange fordele

Invoice Workflow er placeret i skyen, så I kører altid på den nyeste version og betaler en fast pris pr. måned, afhængigt af hvor mange købfakturaer I har behov for at behandle.